2skin ruháink esetében:
INGYENES CSERE!
Ha nem megfelelő a méret, vagy nem nyerte el tetszésedet a termék, akkor két féle megoldás közül választhatsz:
1, Levásárolod a kifizetett összeget, választasz egy csereterméket.
Ennek menete személyes csere esetén: telefonos egyeztetést követően a termék vételára átvételi pontunkon (Budapest) levásárolható, az új termék felpróbálható. Ez a legegyszerűbb és legbiztosabb módja a cserének, mert így biztos, hogy minden szempontból megfelelő terméket választasz.
Csomagküldés útján: küldd el nekünk e-mail-ben a kitöltött Elállási nyilatkozatot az átvételtől számított 14 napon belül (rendelés visszaigazoló e-mailhez csatoltuk), amiben jelzed, hogy csereterméket szeretnél és nem az elállást választod. A rendeléssel megegyező módon (futár vagy Foxpost) díjmentesen visszaküldheted a csomagot (ennek menetéről e-mail-ben tájékoztatunk).
Amint a visszaküldött termék eredeti, sértetlen állapotában megérkezik hozzánk, küldünk egy kuponkódot, amivel a termék ára* levásárolható webshop-unkban (a fizetéssel kapcsolatos költség nem kerül jóváírásra pl. utánvét költsége)
A Légy Fitt Kft. joggal visszautasíthatja kérést a viselési nyomokat tartalmazó, megrongálódott termékkel kapcsolatban.
2, Visszavesszük a terméket és visszafizetjük a vételárát. Ennek menete:
Küldd el nekünk e-mail-ben a kitöltött Elállási nyilatkozatot (rendelés visszaigazoló e-mailhez csatoltuk) illetve a sértetlen és viseletlen terméket az eredeti, hordatlan állapotban az átvételtől számított 14 napon belül az elállási nyilatkozaton található címre.
A visszaküldés költsége a vevőt terheli.
A Légy Fitt Kft. joggal visszautasíthatja kérést a viselési nyomokat tartalmazó, megrongálódott termékkel kapcsolatban.
Amint a visszaküldött terméket eredeti állapotában megérkezik hozzánk, visszautaljuk a termék vételárát az általad megadott bankszámlaszámra.
Ha garanciális vagy gyártási hibával szembesülsz, akkor természetesen minden további költség nélkül kicseréljük vagy visszavesszük a terméket. Minőségi garancia:
A garanciális ügyintézés részleteire a PTK, 49/2003.(VII.30.) GKM rendeletben, illetve a 151/2003(IX.22.) kormányrendeletben foglaltak az irányadóak.
Garancia érvényesítésének feltételei:
- termék sértetlensége, viseletlensége
- eredeti csomagolás (címke…)
A garanciális igény nem érvényesíthető, a nem rendeltetésszerű használatból eredő meghibásodásokra.. A Légy Fitt Kft. joggal visszautasíthatja a cserét vagy a garanciális visszatérítést a viselési nyomokat tartalmazó termékkel kapcsolatban, melyen nem észlelhető gyártási hiba.
Garanciális, gyártási hiba esetén a termék visszaszolgáltatása és a reklamáció jogosságának megállapítása után a vásárló csere termékre vagy a termékért fizetett vételár visszafizetésére jogosult. Pénzvisszafizetés esetén a termék kézhezvételétől számított legkésőbb 30 napon belül köteles az értékesítő a vételárat megtéríteni a vásárlónak.
A garancia érvényesítésének menete:
Garanciális jog érvényesítéséhéz küldj egy e-mail-t az info@2skinfitness.hu címre a probléma leírásával, esetleg fotóval, jelezd, hogy csere terméket vagy visszatérítést szeretnél. Küldd vissza a terméket hozzánk a következő címre: A címet e-mail-ben küldjük el neked.
Amint megérkezik hozzánk a termék és jogosnak ítéljük a garancia érvényesítését, megkezdjük a cseretermék kézbesítését vagy a termék árának plusz a visszaküldés költségének visszautalását.
Egyéb termékeink esetében:
A visszaküldés költsége a vevőt terheli.
Bővebben az Elállási jogról
A megrendelő a termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indokolás nélkül elállhat a vásárlástól. Amennyiben a termék megfelelő állapotban visszakerül az értékesítőhöz, értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni.
A vásárló viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.
Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Bármilyen nemű sérülést, tartalomhiányt a küldemény kézbesítése során az átadó-átvevő közötti tényállási jegyzőkönyvnek kell tartalmaznia! Utólagos tartalomhiányért, esetleg sérülésért felelősséget vállalni nem tudunk!
Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
Ellállási jog érvényesítéséhéz küldd el az Elállási nyilatkozatot e-mail-ben (rendelés visszaigazoló e-mailhez csatoltuk), illetve a terméket küldd vissza hozzánk a következő címre:
A címet e-mail-ben küldjük el neked.
*Amennyiben valamilyen akció keretén belül vásároltad a terméket, akkor ugyanazon az akciós áron biztosítjuk a másik méretet az adott termékből. Ha nem áll rendelkezésre a kívánt méret abból a termékből, akkor az akciós vételár bármi másra levásárolható kuponkód segítségével.